Наукова періодика України | Інфраструктура ринку | ||
Косар Н. С. Заходи екологічного маркетингу в діяльності органів місцевого самоврядування / Н. С. Косар, Я. І. Яричевська // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 40. - С. 352-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_40_62 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Косар Н. С. Заходи екологічного маркетингу в діяльності органів місцевого самоврядування / Н. С. Косар, Я. І. Яричевська // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 40. - С. 352-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_40_62.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |