Наукова періодика України Інформаційне суспільство


Грицюта Н. М. 
Етичні парадигми рекламних комунікацій Японії у контексті саморегулювання галузі / Н. М. Грицюта // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_8
  Повний текст PDF - 211.819 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Грицюта Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Грицюта Н. М. Етичні парадигми рекламних комунікацій Японії у контексті саморегулювання галузі / Н. М. Грицюта // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Грицюта Наталія Миколаївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського