Наукова періодика України | Інформаційне суспільство | ||
Грицюта Н. М. Етичні парадигми рекламних комунікацій Японії у контексті саморегулювання галузі / Н. М. Грицюта // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грицюта Н. М. Етичні парадигми рекламних комунікацій Японії у контексті саморегулювання галузі / Н. М. Грицюта // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |