Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Воронкін О. С. 
Інформаційно-комунікаційні технології у вищій освіті як об’єкт психолого-педагогічних досліджень (друга половина XX – початок XXI століття) / О. С. Воронкін // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 22. - С. 57-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_22_7
Здійснено історико-педагогічний аналіз психолого-педагогічних досліджень інформаційно-комунікаційних технологій з 1950-х років до сьогодення. Описано персональний внесок вітчизняних науковців у справі дослідження ІКТ. Проаналізовано матеріали періодичних видань і дисертацій. Виокремлено наступні напрямки дисертаційних досліджень: психолого-педагогічні основи застосування програмованого навчання, екранно-звукових засобів, технічних засобів навчання та засобів автоматизації навчального процесу; використання автоматизованих (інформаційних) навчальних систем і класів, побудова діалогових навчальних систем, дидактичні можливості комп'ютера; проблеми інформаційної підготовки, інформаційної культури (компетентності) студентів (викладачів); психологічні, дидактичні, філософські, методичні аспекти організації навчання з використанням ІКТ; розвиток інформаційно-освітнього середовища та інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Крім педагогічних, психологічних та інших аспектів використання ІКТ, робиться наголос на важливій ролі технологічних засобів підтримки неперервності освітнього процесу. Розглянуто можливі варіанти щодо реалізації форм навчальної діяльності в насиченому ІКТ-середовищі і лекційні, семінарські, консультаційні, лабораторні заняття, вебінари. Можна зробити висновок, що найефективніший вид навчальної діяльності передбачає такий ступінь засвоєння матеріалу, при якому студент може навчати іншого.
  Повний текст PDF - 720.015 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Воронкін О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Воронкін О. С. Інформаційно-комунікаційні технології у вищій освіті як об’єкт психолого-педагогічних досліджень (друга половина XX – початок XXI століття) / О. С. Воронкін // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 22. - С. 57-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_22_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Воронкін Олексій Сергійович (1984–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського