Наукова періодика України | Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University | ||
Karpenko H. Verbal Means of Persuasion in English Advertising / H. Karpenko // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Series of social and human sciences. - 2016. - Vol. 3, no. 2-3. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jovspnu_2016_3_2-3_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Karpenko H. Verbal Means of Persuasion in English Advertising / H. Karpenko // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Series of social and human sciences. - 2016. - Vol. 3, no. 2-3. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jovspnu_2016_3_2-3_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |