Наукова періодика України Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University


Karpenko H. 
Verbal Means of Persuasion in English Advertising / H. Karpenko // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Series of social and human sciences. - 2016. - Vol. 3, no. 2-3. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jovspnu_2016_3_2-3_15
  Повний текст PDF - 437.262 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Karpenko H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Karpenko H. Verbal Means of Persuasion in English Advertising / H. Karpenko // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Series of social and human sciences. - 2016. - Vol. 3, no. 2-3. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jovspnu_2016_3_2-3_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського