Наукова періодика України | Лінгвістика | ||
Вовчанська С. I. Функціональні характеристики німецької фахової мови маркетингу (на матеріалі спеціалізованих журналів) / С. I. Вовчанська // Лінгвістика. - 2013. - № 3. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2013_3_10 Здійснено аналіз сфери функціонування німецьких термінів маркетингу на матеріалі спеціалізованих журналів і "професійної" або ж "вузькоспеціалізованої" преси, тексти якої орієнтовані на інтелектуально підготовлених читачів, які розуміються на маркетингу, та є невеликими в обсязі, для них характерний лаконічний і чіткий виклад інформації. Специфіку тексту цього жанру зумовлено його головною метою і чітко, доступно й однозначно передати інформацію. Виявлено домінування певних граматичних засобів загальновживаної мови у фаховому синтаксисі; описано фахові тексти цього жанру в їхній композиційній, де домінує заголовок-розповідь, морфологічній, що репрезентована іменниками та підтверджує думку про те, що термінологія маркетингу має номінативний характер, та синтаксичній структурі, де переважають прості речення, а серед складних речень високий показник належить підрядним означальним, що зумовлено тим, що увагу акцентовано не на об'єкті, а на його особливостях, визначальних ознаках. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вовчанська С. I. Функціональні характеристики німецької фахової мови маркетингу (на матеріалі спеціалізованих журналів) / С. I. Вовчанська // Лінгвістика. - 2013. - № 3. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2013_3_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |