Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Ковальчук С. В. 
Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукції / С. В. Ковальчук, Є. М. Забурмеха // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 1. - С. 34-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_1_7
  Повний текст PDF - 812.236 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальчук С.
  • Забурмеха Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальчук С. В. Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукції / С. В. Ковальчук, Є. М. Забурмеха // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 1. - С. 34-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_1_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Світлана Володимирівна (економічні науки)
  • Забурмеха Євгена Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського