Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Апухтін А. І. Теоретичні основи формування маркетингової стратегії розвитку банківської сфери / А. І. Апухтін // Молодий вчений. - 2014. - № 1(03). - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1%2803%29__14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Апухтін А. І. Теоретичні основи формування маркетингової стратегії розвитку банківської сфери / А. І. Апухтін // Молодий вчений. - 2014. - № 1(03). - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1(03)__14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |