Наукова періодика України Молодий вчений


Апухтін А. І. 
Теоретичні основи формування маркетингової стратегії розвитку банківської сфери / А. І. Апухтін // Молодий вчений. - 2014. - № 1(03). - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1%2803%29__14
  Повний текст PDF - 247.458 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Апухтін А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Апухтін А. І. Теоретичні основи формування маркетингової стратегії розвитку банківської сфери / А. І. Апухтін // Молодий вчений. - 2014. - № 1(03). - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1(03)__14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського