Наукова періодика України Молодий вчений


Ачилов Б. Д. 
Концепція маркетингового ціноутворення підприємства оздоровчих послуг / Б. Д. Ачилов // Молодий вчений. - 2014. - № 11(14). - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_11%2814%29__9
  Повний текст PDF - 252.547 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ачилов Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ачилов Б. Д. Концепція маркетингового ціноутворення підприємства оздоровчих послуг / Б. Д. Ачилов // Молодий вчений. - 2014. - № 11(14). - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_11(14)__9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського