Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Ачилов Б. Д. Концепція маркетингового ціноутворення підприємства оздоровчих послуг / Б. Д. Ачилов // Молодий вчений. - 2014. - № 11(14). - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_11%2814%29__9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ачилов Б. Д. Концепція маркетингового ціноутворення підприємства оздоровчих послуг / Б. Д. Ачилов // Молодий вчений. - 2014. - № 11(14). - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_11(14)__9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |