Наукова періодика України Молодий вчений


Герасименко Б. О. 
Концептуальні підходи до управління ефективністю рекламної діяльності підприємства / Б. О. Герасименко // Молодий вчений. - 2014. - № 4(07)(1). - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_4%2807%29__13
  Повний текст PDF - 327.688 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Герасименко Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Герасименко Б. О. Концептуальні підходи до управління ефективністю рекламної діяльності підприємства / Б. О. Герасименко // Молодий вчений. - 2014. - № 4(07)(1). - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_4(07)__13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського