Наукова періодика України Молодий вчений


Окландер М. А. 
Перспективи впровадження hr-брендингу та його вплив на імідж компанії / М. А. Окландер, А. В. Кудіна // Молодий вчений. - 2014. - № 4(07)(1). - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_4%2807%29__28
  Повний текст PDF - 150.181 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окландер М.
  • Кудіна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окландер М. А. Перспективи впровадження hr-брендингу та його вплив на імідж компанії / М. А. Окландер, А. В. Кудіна // Молодий вчений. - 2014. - № 4(07)(1). - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_4(07)__28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Михайло Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського