Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Шульпіна Н. В. Маркетинговий аналіз особливостей поведінки споживачів освітніх послуг / Н. В. Шульпіна // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_11_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шульпіна Н. В. Маркетинговий аналіз особливостей поведінки споживачів освітніх послуг / Н. В. Шульпіна // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_11_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |