Наукова періодика України Молодий вчений


Шульпіна Н. В. 
Маркетинговий аналіз особливостей поведінки споживачів освітніх послуг / Н. В. Шульпіна // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_11_28
  Повний текст PDF - 140.738 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульпіна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульпіна Н. В. Маркетинговий аналіз особливостей поведінки споживачів освітніх послуг / Н. В. Шульпіна // Молодий вчений. - 2015. - № 11. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_11_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського