Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Стащук І. П. Аксіологічні дослідження рекламної комунікації в українській і зарубіжній науці: історіографічний аспект / І. П. Стащук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(5). - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2%285%29__56 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стащук І. П. Аксіологічні дослідження рекламної комунікації в українській і зарубіжній науці: історіографічний аспект / І. П. Стащук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(5). - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(5)__56. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |