Наукова періодика України Молодий вчений


Сова В. В. 
Інтегровані маркетингові комунікації підприємств торгівлі України / В. В. Сова // Молодий вчений. - 2015. - № 6(2). - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_6%282%29__17
  Повний текст PDF - 295.14 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сова В. В. Інтегровані маркетингові комунікації підприємств торгівлі України / В. В. Сова // Молодий вчений. - 2015. - № 6(2). - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_6(2)__17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сова Владислава Вікторівна (економічні науки)
  • Сова Вікторія Валеріївна (юридичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського