Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Пилипчук В. П. Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / В. П. Пилипчук, А. А. Шиманська // Молодий вчений. - 2015. - № 9(2). - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_9%282%29__4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пилипчук В. П. Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / В. П. Пилипчук, А. А. Шиманська // Молодий вчений. - 2015. - № 9(2). - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_9(2)__4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |