Наукова періодика України Молодий вчений


Пилипчук В. П. 
Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / В. П. Пилипчук, А. А. Шиманська // Молодий вчений. - 2015. - № 9(2). - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_9%282%29__4
  Повний текст PDF - 200.946 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пилипчук В.
  • Шиманська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пилипчук В. П. Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / В. П. Пилипчук, А. А. Шиманська // Молодий вчений. - 2015. - № 9(2). - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_9(2)__4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пилипчук Володимир Петрович (економічні науки)
  • Шиманська Анна Анатоліївна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського