Наукова періодика України Молодий вчений


Кутідзе Л. С. 
Оцінка показників ефективності рекламної кампанії в мережі Інтернет / Л. С. Кутідзе, І. О. Савчук // Молодий вчений. - 2016. - № 4. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_4_27
  Повний текст PDF - 280.395 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кутідзе Л.
  • Савчук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кутідзе Л. С. Оцінка показників ефективності рекламної кампанії в мережі Інтернет / Л. С. Кутідзе, І. О. Савчук // Молодий вчений. - 2016. - № 4. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_4_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кутідзе Людмила Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського