Наукова періодика України Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка


Козак Н. О. 
Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. : Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. - Вип. 2. - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npkpnuiobk_2010_2_41
  Повний текст PDF - 186.514 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Козак Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. : Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. - Вип. 2. - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npkpnuiobk_2010_2_41.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського