Наукова періодика України | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | ||
Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2014_39_23 Розглянуто сучасні підходи науковців у галузі рекламної діяльності бібліотек, особливості термінологічного забезпечення наукових досліджень. Висвітлено рекламно-маркетинговий та комунікаційний наукові підходи. Визначено специфіку бібліотечної реклами як однієї з видів рекламної діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2014_39_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |