Самохіна Ж. 
Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних ресурсів / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 47. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2017_47_6
  Повний текст PDF - 850.312 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Самохіна Ж.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Самохіна Ж. Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних ресурсів / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 47. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2017_47_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Самохіна Жанна Владиславівна (1989–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського