Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Пермінова Л. Комунікативна толерантність як умова фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи / Л. Пермінова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_2_6 Розглянуто проблему формування толерантності, що передбачає створення умов придбання певних властивостей і якостей особистості. Такі умови грунтуються на педагогічній культурі викладачів, які здатні спрямовувати освітній процес на розкриття самоцінності людини, пріоритетності розвитку особистості, яка володіє почуттям власної гідності, внутрішньої свободи та відповідальності, інтересу до різних точок зору, думок, переконань, способів рішень. Складовою толерантності є комунікативна толерантність, що постає головною якістю особистості та виявляється в терпимості, безконфліктності. Розглянуто вплив комунікативної толерантності на професійне становлення студента. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пермінова Л. Комунікативна толерантність як умова фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи / Л. Пермінова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |