Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Онопченко О. Застосування інфографіки як засобу інтенсифікації науково-дослідницької діяльності обдарованих школярів / О. Онопченко // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_2_11 Досліджено питання використання інфографіки в освітньому процесі. Обгрунтовано доцільність використання інфографіки як інноваційного засобу візуальної комунікації в науково-дослідницькій діяльності обдарованих школярів. Розглянуто історичні аспекти та етапи становлення інфографіки, проаналізовано поняття "Інфографіка", її види, функції, принципи, а також найбільш відомі та доступні Інтернет-сервіси. Описано широкі можливості інфографіки, особливості її застосування в науково-дослідницькій діяльності обдарованих учнів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Онопченко О. Застосування інфографіки як засобу інтенсифікації науково-дослідницької діяльності обдарованих школярів / О. Онопченко // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |