Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Цимбалару А. Д. Особливості формування варіативних моделей освітнього простору у вітчизняній початковій школі / А. Д. Цимбалару // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 513-518. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_126 Проаналізовано підходи до формування освітнього простору у початковій школі за умов варіативного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів через встановлення структури і змісту освітнього середовища й особливостей організації діяльності учнів з його освоєння у різних моделях і типах шкіл.Проанализированы пути формирования образовательного пространства в начальной школе в условиях вариативности инновационного развития общеобразовательных учебных заведений через определение структуры и содержания образовательной среды и особенностей организации взаимодействия учащихся с ее объектами в различных моделях и типах школ.The formation of educational space at elementary school under the conditions of variability of innovative development of general educational institutions through a retrospective show of models and types of schools, their missions, revealing features of the educational environment and the organization of activity of pupils on its development are analyzed in the article. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цимбалару А. Д. Особливості формування варіативних моделей освітнього простору у вітчизняній початковій школі / А. Д. Цимбалару // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 513-518. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_126.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |