Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Челпаченко Т. В. 
Роль слова в дидактической системе В. А. Сухомлинского / Т. В. Челпаченко // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 521-525. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_128
Проанализирован дидактический потенциал слова как неисчерпаемого источника знаний для младшего школьника в контексте идей В. А Сухомлинского. Показаны механизмы педагогической деятельности в работе над устным и письменным словом в начальной школе.Проаналізовано дидактичний потенціал слова як невичерпного джерела знань для молодшого школяра в контексті ідей В. О. Сухомлинського. Показано механізми педагогічної діяльності в роботі над усним і письмовим словом в початковій школі.The didactic potential of a word as inexhaustible source of knowledge for the younger schoolchild in the context of ideas of V. O. Sukhomlyns’kyi is analyzed in the article. Mechanisms of pedagogical activity in work on an oral and written word at elementary school are shown.
  Повний текст PDF - 246.827 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Челпаченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Челпаченко Т. В. Роль слова в дидактической системе В. А. Сухомлинского / Т. В. Челпаченко // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 521-525. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_128.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського