Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Зданевич Л. В. 
Оптимізм учителя та учня у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / Л. В. Зданевич // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 176-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_46
Проаналізовано внесок В. Сухомлинського у визначення сутності змісту педагогічного оптимізму. Доведено, що в основу оптимізму учителя й учня вчений покладав радість світовідчуття, світосприймання, гуманізм відносин між суб’єктами навчання та виховання.Проанализирован вклад В. Сухомлинского в определение сущности и содержания педагогического оптимизма. Доказано, что в основе оптимизма учителя и ученика ученый видел радость мировосприятия, мироощущения, гуманизм отношений между субъектами учебного процесса и воспитания.The article analyses contribution of V. Sukhomlynsky to determination of essence of content of pedagogical optimism. The author proves happiness of world attitude, world perception and humanism between subjects of education to be laid into the basis of teacher’s and student’s optimism.
  Повний текст PDF - 204.263 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зданевич Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зданевич Л. В. Оптимізм учителя та учня у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / Л. В. Зданевич // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 176-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зданевич Лариса Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського