Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Бондар Л. А. 
Урізноманітнення форм та видів самостійної роботи студентів-філологів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Л. А. Бондар // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_19
Проаналізовано шляхи оптимізації навчально-виховного процесу у вищій школі через урізноманітнення форм і видів самостійної роботи студентів-філологів за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу та розкрито роль самостійної роботи в підвищенні ефективності професійної підготовки педагогів. Виявлено зовнішні та внутрішні фактори, які впливають на характер, інтенсивність і результативність самостійної роботи студентів, надано характеристику етапів, передбачених методикою активізації процесу самоосвітньої діяльності студентів, а також визначено основні критерії готовності студентів університету до організації самостійної роботи.Проанализированы пути оптимизации учебно-воспитательного процесса в высшей школе через разнообразие форм и видов самостоятельной работы студентов-филологов в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса и раскрыта роль самостоятельной работы в повышении эффективности профессиональной подготовки педагогов. Выявлены внешние и внутренние факторы, влияющие на характер, интенсивность и результативность самостоятельной работы студентов, дана характеристика этапов, предусмотренных методикой активизации процесса самообразовательной деятельности студентов, а также определены основные критерии готовности студентов университета к организации самостоятельной работы.The ways of optimizing the educational process in high school through the diversity of forms and kinds of independent work of the students of philological faculty in credit-module system of organizing of educational process are identified and the role of independent work in improving the effectiveness of training teachers is revealed in this article. Internal and external factors affecting the nature, intensity and productivity of students' independent work are identified, characteristics for steps specified with methodology of activating the process of self-education of the students are given here, the main criteria of readiness of university students to the organization of independent work are identified in the article as well.
  Повний текст PDF - 266.685 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондар Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондар Л. А. Урізноманітнення форм та видів самостійної роботи студентів-філологів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Л. А. Бондар // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського