Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Вербицька П. В. 
Громадянознавчий потенціал пізнання та збереження історико-культурної спадщини засобами історичної освіти / П. В. Вербицька // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_21
Зосереджено увагу на актуальних проблемах виховання у молоді ціннісного ставлення до історико-культурної спадщини. Зауважено, що пам'ятки історії та культури спільноти є унікальним свідченнями минулого, важливим джерелом історичного досвіду, що містить різнобічну інформацію про розвиток суспільства в минулому та сьогоденні. Водночас, історико-культурні пам'ятки як надбання людства сприяють становленню молодої особистості, її духовному розвитку, формуванню сталого почуття приналежності до місцевої спільноти. У процесі пізнання та формування ціннісного ставлення особистості до збереження історико-культурної спадщини молоді люди навчаються приймати самостійні рішення, здійснювати зважений вибір, прогнозувати розвиток суспільства у майбутньому.Рассмотрено актуальные проблемы воспитания у молодежи ценностного отношения к историко-культурному наследию. Отмечено, что историко-культурные памятники сообщества являются уникальным свидетельством прошлого, важным источником исторического опыта, содержащим разностороннюю информацию о развитии общества в прошлом и настоящем. В то же время, историко-культурные памятники как достояние человечества содействуют становлению молодой личности, ее духовному развитию, формированию стабильного чувства принадлежности к местному сообществу. В процессе познания и формирования ценностного отношения личности к сохранению историко-культурного наследия молодые люди учатся принимать самостоятельные решения, делать осознанный выбор, прогнозировать развитие общества в будущем. The article deals with the topical problem of bringing up in youth value attitude to historical and cultural heritage. Monuments of history and culture of a community are unique evidence of the past, an important source of historical experience containing versatile information about the society’s development in the past and present. At the same time historical and cultural monuments as achievements of mankind contribute to young personality’s formation, his/her spiritual development, formation of constant feeling of belonging to local community.
  Повний текст PDF - 254.659 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вербицька П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вербицька П. В. Громадянознавчий потенціал пізнання та збереження історико-культурної спадщини засобами історичної освіти / П. В. Вербицька // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вербицька Поліна Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського