Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Ворник М. М. Вивчення спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів / М. М. Ворник // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_23 Відображено зміст і методичні аспекти вдосконалення знань та умінь студентів при викладанні спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. Потреба розроблення спецкурсу виникла через необхідність поглиблення знань студентів з основ соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями, а також професійного застосування у практиці роботи учителя початкових класів; активізації знань студентів з проблематики сучасних сімей, соціалізації молодших школярів з асоціальних сімей за нових соціокультурних умов; оволодіння формами та методами корекції внутрішньосімейних стосунків, підвищення виховних можливостей сімей такого типу, покращання їх функціонування у сучасному суспільстві.Отображено содержание и методические аспекты совершенствования знаний и умений студентов при введении спецкурса "Основы социально-педагогической работы с асоциальными семьями" в процессе подготовки будущих учителей начальных классов. Потребность разработки спецкурса возникла из-за необходимости расширения знаний студентов в сфере социально-педагогической работы с асоциальными семьями, а также их профессионального использования в практике работы учителя начальных классов; активизации знаний студентов в проблематике современных семей, социализации младших школьников из асоциальных семей в новых социокультурных условиях; овладения формами и методами коррекции внутрисемейных отношений, повышения воспитательных возможностей семей такого типа, улучшения их функционирования в современном обществе.The content and methodical aspects of improving student’s knowledge and skills, while special course «The Base of socially-pedagogical work with asocial families» studying in the process of primary school future teacher’s training are reflected. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ворник М. М. Вивчення спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів / М. М. Ворник // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |