Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Абрамович Г. М. 
Педагогічні умови формування у дітей ціннісного ставлення до природи в умовах естетизації освітнього простору / Г. М. Абрамович, Г. Й. Сігінішина // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_3
На основі узaгальнення визначено педагогічні умови формування у дітей ціннісного ставлення до природи, початкових уявлень про її естетичну цінність. Формування ціннісно-естетичного ставлення дітей до природи представлено в певній алгоритмізації. Виділено основні еталони, які слід засвоїти дітям дошкільного віку під час спілкування з довкіллям. Обгрунтовано поняття "абетка емоцій" та вказано на роль дорослих в її засвоєнні дітьми. Акцентовано увагу на ефективні шляхи активізації формування в дітей ціннісного ставлення до природи, а також на впровадження народних природознавчих традицій в роботі дошкільних закладів.Рассмотрены педагогические условия формирования у дошкольников ценностного отношения к природе, начальных представлений о ее эстетической ценности. Представлена определенная алгоритмизация в формировании ценностно-эстетического отношения детей к природе. Выделены основные эталоны, которые следует усвоить детям дошкольного возраста в ходе общения с окружающей средой. Дано определение "азбука эмоций" и указано на роль взрослых в ее усвоении детьми. Также обращено внимание на эффективные пути активизации формирования у детей ценностного отношения к природе и акцентировано на использовании народных природопознавательных традиций в работе дошкольных учреждений.Pedagogical conditions of forming children’s evaluative attitude toward the nature, initial representations about its aesthetic value are determined in the article. Forming children’s evaluative attitude toward the nature is presented in a definite algorithmic. The certain standards which the children of preschool age need to learn during their touch the environment are accentuated. The meaning of concept "Emotions Alphabet" is submitted and the adults role at its learning by the children is accentuated. Besides the effective ways for activation of forming children’s evaluative attitude toward the nature are noticed. The using of national nature learning traditions at the kindergartens is accented.
  Повний текст PDF - 254.166 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Абрамович Г.
  • Сігінішина Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Абрамович Г. М. Педагогічні умови формування у дітей ціннісного ставлення до природи в умовах естетизації освітнього простору / Г. М. Абрамович, Г. Й. Сігінішина // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського