Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Кожедуб Л. Г. 
Лінгвостилістичний аналіз німецькомовних драматичних творів у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 230-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_48
Розглянуто особливості лінгвостилістичного аналізу німецькомовних драматичних творів у процесі формування іншомовної компетенції в читанні у майбутніх філологів. Акцентовано увагу на особливостях аналізу мовного матеріалу та засобів зображальності драматичних художніх творів. З'ясовано об'єктивні складності структурно-смислової організації драматичних творів з метою пошуку шляхів подолання труднощів студентів у процесі глибокого та всебічного усвідомлення ідейно-естетичної цінності художнього твору. На конкретних прикладах досліджено особливості лінгвостилістичних засобів німецькомовних драматичних творів. Висвітлено підходи до вивчення художнього тексту з метою аналізу лінгвостилістичних засобів німецькомовних драматичних художніх творів і подолання суб'єктивних складностей студентів старших курсів у процесі іншомовного читання. Визначено перспективи підвищення якості підготовки майбутніх філологів в аспекті навчання іншомовного читання.Рассмотрены особенности лингвостилистического анализа немецкоязычных драматических произведений в процессе формирования иноязычной компетенции в чтении у будущих филологов. Акцентировано внимание на особенности анализа языкового материала и средств изобразительности драматических произведений. Выяснены объективные сложности структурно-смысловой организации драматических произведений с целью преодоления трудностей студентов в процессе глубокого и всестороннего осознания идейно-эстетической ценности художественного произведения. На конкретных примерах исследованы особенности лингвостилистических средств немецкоязычных драматических произведений. Освещены подходы к изучению художественного текста с целью анализа лингвостилистических средств немецкоязычных драматических произведений и преодоления субъективных сложностей студентов старших курсов в процессе иноязычного чтения. Определены перспективы повышения качества подготовки будущих филологов в аспекте формирования компетенции в чтении.The article describes the features of the German-speaking linguistic-stylistic analysis of drama in the making of foreign language competence in reading in future philologists. Special attention is paid to the analysis of the linguistic features of the material and means of fine drama. The objective difficulties of the structural and semantic organization of dramatic texts were clarified to overcome the difficulties of the students in the process of deep and thorough understanding of the ideological and aesthetic value of the literary text. By specific examples studied linguistic-stylistic peculiarities of the German-speaking drama. Covered approaches to the study of a literary text to analyze the linguistic-stylistic means German-dramas and overcome the complexities of subjective senior students in foreign language reading. The prospects of improving the quality of training of future linguists in terms of the reading competence formation were determined.
  Повний текст PDF - 246.787 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кожедуб Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кожедуб Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз німецькомовних драматичних творів у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 230-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_48.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кожедуб Лідія Георгіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського