Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Красильникова Г. В. 
Контент-аналіз поняття "моніторинг" / Г. В. Красильникова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 261-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_54
Розглянуто динаміку входження поняття "моніторинг" у терміносистеми різних наук, транстермінологізацію його в педагогіку й аналіз змісту поняття для його ефективного використання в освітній практиці. Виконано контент-аналіз поняття "моніторинг" за смисловими категоріями: родове слово, субстанціональні та функціональні ознаки, об'єкт і результат. Встановлено, що порівняння змісту поняття "моніторинг" ускладнено, оскільки родовими макрокомпонентами моніторингу виступають: спостереження як метод дослідження матеріального світу, контроль як процес, система операцій і процедур; при цьому видовими ознаками моніторингу є його постійний і безперервний характер.Освещены динамика вхождения понятия "мониторинг" в терминосистемы разных наук, транстерминологизация его в педагогику и анализ содержания понятия для его эффективного использования в образовательной практике. Выполнен контент-анализ понятия "мониторинг" по смысловым категориям: родовое слово, субстанциональные и функциональные признаки, объект и результат. Установлено, что сравнение содержания понятия "мониторинг" усложнено, поскольку родовыми макрокомпонентами мониторинга выступают: наблюдение как метод исследования материального мира, контроль как процесс, система операций и процедур; при этом видовыми признаками мониторинга являются его постоянный и непрерывный характер.In the article elucidates the dynamics of including of the concept "monitoring" in term systems of different sciences, its transterminologization in pedagogies and analysis of maintenance of the concept for its effective use in educational practice. The executed content-analysis of concept "monitoring" is after semantic categories: family word, substancional and functional signs, object and result. It is set that comparison of maintenance of monitoring concept is complicated, as come forward the family macrocomponents of monitoring: supervision as method of research of the material world, control as process, system of operations and procedures; thus the specific signs of monitoring is him permanent and continuous character.
  Повний текст PDF - 315.628 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Красильникова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Красильникова Г. В. Контент-аналіз поняття "моніторинг" / Г. В. Красильникова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 261-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_54.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Красильникова Ганна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського