Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Семиченко В. А. 
Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарных и инженерно-педагогических специальностей / В. А. Семиченко, Э. Н. Кудусова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 405-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_86
Розглянуто особливості розвитку варіативності мислення у студентів гуманітарних та інженерно-технічних спеціальностей у процесі професійної підготовки. На основі проведеного теоретичного аналізу підтверджено, що розвиток варіативності мислення розглядається в психології як важливий компонент розвитку мисленєвої діяльності, але основні дослідження проводились на ранніх етапах онтогенезу. Недостатньо розробленою є і методична база. Запропоновано набір методик для діагностування особливостей розвитку досліджуваного показника на більш пізніх етапах онтогенезу. Одержано емпіричні дані, що розкривають основні характеристики варіативності мислення (продуктивність, гнучкість, складність) у студентів досліджуваних спеціальностей.Рассмотрены особенности развития вариативности мышления у студентов гуманитарных и инженерно-технических специальностей в процессе профессиональной подготовки. На основании проведенного теоретического анализа подтверждено, что развитие вариативности мышления рассматривается в психологии как важный компонент развития мыслительной деятельности, однако основные исследования проводились на ранних этапах онтогенеза. Недостаточно разработанной является и методическая база. Предложен набор методик, позволяющих диагностировать особенности развития исследуемого показателя на более поздних этапах онтогенеза. Получены эмпирические данные, раскрывающие основные характеристики вариативности мышления (продуктивность, гибкость, сложность) у студентов исследуемых специальностей. In the article the actual psychological problem – especially of variability thinking in students of humanities and engineering specialties during training is studied. Based on the theoretical analysis it is confirmed that the development of variability of thinking is studied in psychology as an important component of thinking activity, but the basic researches were conducted in the early stages of ontogeny.
  Повний текст PDF - 326.551 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Семиченко В.
  • Кудусова Э.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Семиченко В. А. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарных и инженерно-педагогических специальностей / В. А. Семиченко, Э. Н. Кудусова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 405-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_86.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського