Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Ткачук Г. О. Роль емоційної та експресивної функції слів у навчанні та вихованні школярів / Г. О. Ткачук, В. Л. Червінська // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 424-426. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_90 Розглянуто роль емоційно забарвлених слів, зокрема їх важливість, для збагачення та увиразнення мовлення, емоційного пізнання дійсності, а також впливу на читача, слухача, співрозмовника. Запропоновано зміст теоретичного матеріалу для опрацювання на уроках української мови з метою ознайомлення учнів з таким специфічним пластом лексики, її типами, стилістичними функціями. Зазначено, що в учнів слід виробляти вміння пояснювати значення емоційно забарвлених слів, визначати їх функції у тексті, добирати та доречно вписувати у мовленні емоційно забарвлені фразеологічні одиниці та демінутивну лексику.Рассмотрена роль эмоционально окрашенных слов, в частности их важность для обогащения и выразительности речи, эмоционального познания действительности, а также воздействия на читателя, слушателя, собеседника. Предложено содержание теоретического материала для обработки на уроках украинского языка с целью ознакомления учащихся с таким специфическим пластом лексики, ее типами, стилистическими функциями. Указано, что в учащихся следует вырабатывать умение объяснять значение эмоционально окрашенных слов, определять их функции в тексте, подбирать и уместно вписывать в речи эмоционально окрашенные фразеологические единицы и деминутивную лексику.Deals with the role of emotionally colored words, particularly their importance for enrichment and expressiveness of speech, emotional cognition of reality, and their influence on the reader, listener, interlocutor, the content of theoretical material for the treatment at the lessons of Ukrainian language aiming to get acquainted the pupil with such specific layer of vocabulary, its types, stylistic functions is offered. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткачук Г. О. Роль емоційної та експресивної функції слів у навчанні та вихованні школярів / Г. О. Ткачук, В. Л. Червінська // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 424-426. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_90.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |