Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Торган М. М. 
Особливості методики діагностування функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій / М. М. Торган // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 427-431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_91
Розкрито особливості методики діагностування функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій в ЗОШ. Запропонована методика передбачає два напрями діагностування: перший - діагностування знань і вмінь, другий - діагностування професійно важливих якостей менеджерів освіти. Запропоновано серії завдань ("А", "В", "С" - для першого напряму, психологічні методики - для другого напряму) та технології їх оцінювання. Наведено результати дослідження щодо виявлення рівня функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій за представленою методикою.Раскрыты особенности методики диагностирования функциональной компетентности менеджеров образования для выполнения контрольно-диагностических функций в ООШ. Предложенная методика предусматривает два направления диагностирования: первое - диагностирование знаний и умений, второе - диагностирование профессионально важных качеств менеджеров образования. Представлены серии заданий ("А", "В", "С" - для первого направления, психологические методики - для второго направления) и технологии их оценивания. Проанализированы результаты исследования по выявлению уровня функциональной компетентности менеджеров образования к выполнению контрольно-диагностических функций по предложенной методике.The article describes particular qualities of methods of functional competence. Diagnosis of educational managers for performance of control and diagnostic functions in middle school. The proposed method involves two areas of diagnosis: the first - diagnosis of knowledge and skills, the second - diagnosis professionally important qualities of education managers. Presented a series of tasks ("A", "B", "C" - for the former, psychological techniques - for the second direction), and the technology of their assessment.
  Повний текст PDF - 252.237 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Торган М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Торган М. М. Особливості методики діагностування функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій / М. М. Торган // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 427-431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_91.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Торган Маріанна Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського