Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Холостенко Т. В. 
Теоретична модель управління професійним самовдосконаленням керівника ПЗНЗ (ДЮСШ) / Т. В. Холостенко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 436-440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_93
Обгрунтовано теоретичну модель управління професійним самовдосконаленням керівника ПЗНЗ (ДЮСШ), яка складається з контентного, науково-адміністративного та проектно-практичного аспектів. Контентний аспект - це змістова сутність управління професійним самовдосконаленням керівника ПЗНЗ (ДЮСШ), яка формується на державному, муніципальному, внутрішкільному й особистісному рівнях. Науково-адміністративний аспект - це об'єкт, суб'єкт, науково-теоретичні засади, акмеологічна концепція та принципи професійного самовдосконалення керівника ПЗНЗ (ДЮСШ). Проектно-практичний аспект - це практичні напрацювання, які були впроваджені на базі методико-акмеологічного центру: програма, стратегія та субмодель професійного самовдосконалення.Представлена теоретическая модель управления профессиональным самосовершенствованием руководителя ВШУЗ (ДЮСШ), состоящая из контентного, научно-административного и проектно-практического аспектов. Контентный аспект - это содержательная сущность управления профессиональным самосовершенствованием руководителя ПЗНЗ (ДЮСШ), сформированная на государственном, муниципальном, внутришкольном и личностном уровнях. Научно-административный аспект - это объект и субъект, научно-теоретические основы, акмеологическая концепция и принципы профессионального самосовершенствования руководителя ВШУЗ (ДЮСШ). Проектно-практический аспект - это практические наработки, внедренные на базе методико-акмеологического центра: программа, стратегия и субмодель профессионального самосовершенствования.In the article the theoretical model of the management of professional self-improvement leader-school education (children’s sports school), which consists of content, scientific and administrative aspects of design practice is given. Content aspect – is the essence of meaningful management of professional self-improvement leader-school education (children’s sports school), formed at the state, municipal, intra-school and personal levels. Scientific and administrative aspects – is the object and the subject of scientific and theoretical foundations acmeological concept and principles of professional self-head-school education (children’s sports school).
  Повний текст PDF - 254.005 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Холостенко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Холостенко Т. В. Теоретична модель управління професійним самовдосконаленням керівника ПЗНЗ (ДЮСШ) / Т. В. Холостенко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 436-440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_93.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Холостенко Тетяна Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського