Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Паукова А. С. 
Педагогічна преса як джерело висвітлення проблеми інформаційного захисту дітей у США / А. С. Паукова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 531-536. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_107
Проаналізовано педагогічну пресу США як джерело висвітлення проблеми інформаційного захисту дітей. Запропоновано класифікацію педагогічної преси за типом видання, аудиторією, для якої воно призначено, за місцем розповсюдження та характером інформації. Виокремлено педагогічні видання, присвячені означеній проблемі: «Journal of Information Literacy» (JIL), «The Journal of Media Literacy», «American School Board Journal», «Net Family News», «Communications in Information Literacy». Надано аналіз п’яти педагогічних видань, де висвітлюються історія створення журналів, умови їх функціонування, тематика статей, ключові автори, доступ до архівів та основні рубрики. Визначено федеральні закони та акти США, які регулюють захист дітей в інформаційному просторі. Розглянуто коло проблем та аспекти розвитку означеної проблеми: ризики та небезпеки різних видів медіа для дітей та формування інформаційної грамотності особистості. Проанализирована педагогическая пресса США как источник изучения проблемы информационной защиты США. Представлена класификация педагогической прессы по типу издания, аудитории, для которой оно предназначено, по месту распространения и характеру информации. Определены педагогические издания, посвященные данной проблеме: «Journal of Information Literacy» (JIL), «The Journal of Media Literacy», «American School Board Journal», «Net Family News», «Communications in Information Literacy». Проанализировано пять педагогических изданий, где рассматривается история создания журналов, условия их функционирования, тематика статей, ключевые авторы, доступ к архивам и основные рубрики. Рассмотрены законы и акты США, которые регулируют защиту детей в информационном пространстве Определены круг проблем и аспекты развития данной проблемы: риски и опасности разных видов медиа для детей и формирование информационной грамотности личности. Nowadays the problem of children information safety is very actual among scholars, teachers and parents all over the world. Modern educational periodicals in the USA are analyzed as the source of showing the problem of children information safety. Author gives the classification of American educational periodicals by the type, the audience which it is intended for, the place of distribution and nature of the information. List of current issues which are devoted to the problem of children information safety are given: «Journal of Information Literacy» (JIL), «The Journal of Media Literacy», «American School Board Journal», «Net Family News», «Communications in Information Literacy». Five educational journals are analyzed in this article. The author describes the history of journals, its focus and scope, sections policies, publication frequency, access policy, archiving, conditions of subscription and key authors. Main headings of the articles concern the problem of children information safety are marked out. Laws and acts of American government that regulate the safety of American children in cyberspace are defined in the article. Author shows the main aspects of the problem of children information safety: the risks and dangers of different types of social media for children and formation the information literacy of personality. Synonyms of the term «information literacy» are given in this article. Author determines the future directions and aspects of the development of the studied problem.
  Повний текст PDF - 266.331 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Паукова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Паукова А. С. Педагогічна преса як джерело висвітлення проблеми інформаційного захисту дітей у США / А. С. Паукова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 531-536. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_107.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського