Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Пісоцька Л. С. 
Початкові етапи зародження і становлення суспільного дошкільного виховання в Україні / Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 549-553. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_111
Розкрито історичні підходи щодо зародження та становлення суспільного дошкільного виховання в Україні. На основі аналізу історичних публікацій і архівних матеріалів показано шляхи розвитку дошкільного виховання і доведено, що середина ХІХ ст. – 1917 р. є періодом зародження дошкільного виховання і появи перших суспільних закладів для дітей. Він характеризується відкриттям народних дитячих садків для різних верств населення з ініціативи і на кошти приватних осіб і педагогічних товариств. Перші дитячі садки з'явилися у 1860-х рр. з ініціативи приватних осіб, благодійних і філантропічних організацій. У цей період закладався фундамент успішної діяльності державної системи суспільного дошкільного виховання. Раскрыты исторические подходы к вопросу зарождения и становления общественного воспитания в Украине. На основе анализа исторических публикаций и архивных документов определены пути развития общественного дошкольного образования и доказано, что средина ХІХ в. – 1917 г. является периодом зарождения дошкольного воспитания и появления первых общественных заведений для различных слоев населения по инициативе и на деньги частных лиц и педагогических обществ. Первые детские сады возникли в 60-х годах ХІХ в. по инициативе частных лиц, благотворительных и филантропических организаций. В это время был заложен фундамент успешной деятельности государственной системы общественного дошкольного образования.The article reveals historical approaches to the matter of initiation and formation of public education in Ukraine. On the basis of analysis of historical publications and archival documents the ways of development of pre-school education have been presented. It has been proved that the period starting from the middle of XIX c. to 1917 (XX c.) is the time of initiation of pre-school education and establishment of first public institutions for children. It is characterized by opening public kindergartens for different social strata at the initiative and cost of individuals as well as educational societies. First kindergartens emerged in the 60th of XIX c. upon the initiative of individuals, charity and philanthropic organizations. During that period the foundation for successful activity of state system of public pre-school education was being laid.
  Повний текст PDF - 281.568 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пісоцька Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пісоцька Л. С. Початкові етапи зародження і становлення суспільного дошкільного виховання в Україні / Л. С. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 549-553. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_111.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пісоцька Леоніда Станіславівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського