Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Побірченко Н. С. Проблеми педагогічної науки на сторінках журналу "Советская педагогика" (1937–1991) / Н. С. Побірченко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 553-558. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_112 Здійснено аналіз публікацій педагогічної проблематики на сторінках журналу «Советская педагогика» – щомісячного науково-теоретичного журналу Академії педагогічних наук СРСР, що видавався у Москві протягом 1937 – 1991 рр. На його сторінках в різні роки висвітлювалися актуальні проблеми педагогічної науки – її методології, виховання, навчання та освіти, розвитку системи вітчизняної та зарубіжної народної освіти тощо. Виокремлено основні напрями публікацій педагогічної проблематики на сторінках журналу «Советская педагогика»: державна політика в галузі освіти і виховання; теорія і практика педагогіки; розвиток вітчизняної й зарубіжної школи і освіти; становлення та розвиток вітчизняної й зарубіжної педагогічної думки; актуальні проблеми педагогічної теорії та практики.Осуществлён анализ публикаций педагогической проблематики на страницах журнала «Советская педагогика» – ежемесячного научно-теоретического журнала Академии педагогических наук СССР (Москва, 1937 – 1991 гг.). На его страницах в разные годы освещались актуальные проблемы педагогической науки – её методологии, воспитания, обучения и образования, развития системы отечественного и зарубежного народного образования. Выделены основные направления публикаций педагогической проблематики на страницах журнала «Советская педагогика»: государственная политика в области образования и воспитания; теория и практика педагогики; развитие отечественной и зарубежной школы и образования; становление и развитие отечественной и зарубежной педагогической мысли; актуальные проблемы педагогической теории и практики.The article analyzes the publications of pedagogical issues in the magazine «Soviet pedagogy» – a monthly scientific and theoretical journal of the Academy of Pedagogical Sciences of the USSR (Moscow, 1937–1991). The pages in the years covered topical issues of pedagogy – its methodology, education, training and education, development of domestic and foreign public education. The author singles out the main directions of publications of pedagogical issues in the magazine «Soviet pedagogy»: state policy in the field of education, theory and practice of pedagogy, the development of domestic and foreign schools and education, formation and development of domestic and foreign educational thought; actual problems of educational theory and practice. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Побірченко Н. С. Проблеми педагогічної науки на сторінках журналу "Советская педагогика" (1937–1991) / Н. С. Побірченко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 553-558. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_112.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |