Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Примакова В. В. 
Періодичні фахові видання як джерельна основа історико-педагогічних досліджень з проблеми розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні / В. В. Примакова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 578-582. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_117
Розглянуто вплив вивчення вітчизняних періодичних фахових видань на об’єктивність і достовірність історико-педагогічних досліджень, зокрема з проблеми розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні (період з другої половини ХХ ст. до теперішнього часу). Проаналізовано сучасний стан досліджуваної проблеми, зміст і характер публікацій педагогічної періодики в окреслений період; визначено їх роль у професійному розвитку вчителів початкових класів; уточнено принципи і критерії такого аналізу. Охарактеризовано групи джерел, наявних у вітчизняній фаховій періодичній пресі радянського та пострадянського періодів розвитку освіти в українському суспільстві.Рассмотрено влияние изучения отечественных периодических профессиональных изданий на объективность и достоверность историко-педагогических исследований, в частности на проблему развития последипломного образования учителей начальных классов в Украине (период со второй половины ХХ в. до настоящего времени). Проанализировано нынешнее состояние исследуемой проблемы, содержание и характер публикаций педагогической периодики в указанный период, определена их роль в профессиональном развитии учителей начальных классов; уточнены принципы и критерии такого анализа. Охарактеризованы группы источников, существовавшие в отечественной профессиональной периодической печати советского и постсоветского периодов развития образования в украинском обществе.The article is devoted to the analysis of influence of periodical professional publications study on the objectivity and authenticity of historical and pedagogical researches, particularly the problem of the development of postgraduate education of primary school teachers in Ukraine (period from the second half of the ХХ-th century till nowadays). The contemporary state of the given problem, content and character of pedagogical periodicals publications in the defined period has been analysed; the role of primary schools teachers in the professional development has been determined; principles and criteria of such analysis have been specified; groups of sources in native professional periodical press of Soviet and post Soviet periods in education development in Ukrainian society have been characterized.
  Повний текст PDF - 272.621 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Примакова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Примакова В. В. Періодичні фахові видання як джерельна основа історико-педагогічних досліджень з проблеми розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні / В. В. Примакова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 578-582. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_117.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Примакова Віталія Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського