Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Фроленкова Н. О. 
Теоретико-пізнавальне осмислення змісту дошкільної освіти у вітчизняному освітньому просторі / Н. О. Фроленкова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 724-728. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_148
Розглянуто теоретико-пізнавальне осмислення змісту дошкільної освіти. Зосереджено увагу на поняттєвому апараті категорії змісту дошкільної освіти: охарактеризовано педагогічну сутність категорії «зміст освіти», його чинники, що безпосередньо впливають на структуру категорії «зміст дошкільної освіти». Розкрито основні підходи щодо визначення змісту цих категорій. Проаналізовано досліджувану проблему у колі сучасного вітчизняного освітнього простору. Зміст дошкільної освіти розглянуто як відкриту педагогічну систему.Рассмотрено теоретико-познавательное осмысление содержания дошкольного образования. Сосредоточено внимание на понятийном аппарате категории содержания дошкольного образования: охарактеризована педагогическая сущность категории «содержание образования», его факторы, которые непосредственно влияют на структуру категории «содержание дошкольного образования». Раскрыты основные подходы к определению содержания данных категорий. Проанализирована исследуемая проблема в кругу современного отечественного образовательного пространства. Содержание дошкольного образования рассмотрено как открытую педагогическую систему.The article deals with theoretical and cognitive understanding of the content of preschool education. Attention is concentrated on the conceptual apparatus of the content categories of preschool education: teaching describes the essence of the category of «educational content», it is the factors that directly affect the structure of the category «content pre-school education». The basic approaches are determining the content of these categories. The problem is analysed as to modern national system of education.
  Повний текст PDF - 257.325 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фроленкова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фроленкова Н. О. Теоретико-пізнавальне осмислення змісту дошкільної освіти у вітчизняному освітньому просторі / Н. О. Фроленкова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 724-728. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_148.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фроленкова Надія Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського