Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Чередніченко С. В. 
Історіографічний аналіз культурологічної складової змісту дошкільної освіти / С. В. Чередніченко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 734-738. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_150
Проаналізовано наукові дослідження (дисертації) щодо висвітлення елементів культурологічної складової змісту дошкільної освіти. Зауважено, що питання культурологічної складової змісту дошкільної освіти набуло актуальності лише з середини 1970-х рр. Увагу акцентовано на тому, що з середини 1990-х рр. у дисертаціях крім культури спілкування, культури поведінки, висвітлюються й інші елементи культурологічної складової. В наукових дослідженнях (дисертаціях) найбільш порушується проблема української національної культури в різних її проявах. Доведено, що культурологічна складова змісту дошкільної освіти є важливим елементом у розвитку дітей дошкільного віку. Проанализированы научные исследования (диссертации) по освещению элементов культурологической составляющей содержания дошкольного образования. Вопрос культурологической составляющей, содержания дошкольного образования приобрел актуальность только со средины 1970-х гг. Внимание акцентируется на том, что со средины 1990-х гг. в диссертациях кроме культуры общения, культуры поведения, освещены и другие элементы культурологической составляющей. В научных исследованиях (диссертациях) наиболее затрагивается проблема украинской национальной культуры в различных ее проявлениях. Доказано, что культурологическая составляющая содержания дошкольного образования является важным элементом в развитии детей дошкольного возраста.The scientific researches (thesis) which deals with elements of cultural content of preschool education are analysed in the article. The question of cultural component content of preschool education has gained importance only in the mid 70-ies of the XXth century. The aspects of the problem have been studied by Ukrainian researchers. Attention is paid to the fact that since the mid 90-ies of XX century in the thesis besides cultural communication, cultural behavior and other elements of the cultural component are highlighted in the article. The most important problem in the research (thesis) is Ukrainian national culture in its various manifestations. It is proved that the cultural component of the contents of preschool education is an important element in the development of preschool children.
  Повний текст PDF - 281.2 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чередніченко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чередніченко С. В. Історіографічний аналіз культурологічної складової змісту дошкільної освіти / С. В. Чередніченко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 734-738. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_150.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чередніченко Світлана Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського