Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Бондар Л. С. 
Джерельна основа дослідження змісту початкової освіти в 40-80-х роках ХХ століття / Л. С. Бондар // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_19
Охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти в зазначений період. На основі аналізу різноманітних типів початкових закладів, документів з’ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток. Враховуючи той факт, що зміст освіти реалізується через навчальні предмети (мова, математика, природознавство тощо), закономірно постає питання про диференційований підхід у його змісті. Він має бути обов’язковим принципом функціонування початкової школи. Показано, що зміст початкової освіти диференціюється залежно від типу школи та розкрито зовнішню диференціацію (на рівні змісту предметів і різних способів організації його засвоєння).Охарактеризовано содержание начального школьного образования в указанный период. На основании анализа различных типов начальных учреждений, документов определены государственная образовательная политика, изменения в структуре, содержании начального образования и раскрыто его развитие. Учитывая тот факт, что содержание образования реализуется через учебные предметы (язык, математика, природоведение и т.п.), закономерно возникает вопрос о дифференцированном подходе в его содержании. Он должен быть обязательным принципом функционирования начальной школы. Показано, что содержание начального образования дифференцируется зависимо от типа школы и раскрыта внешняя дифференциация (на уровне содержание предметов и разных способов организации его усвоения).The content of primary school education in 1940-s – 1980-s has been characterized in the article. In particular on the basis of the analysis of different types of educational establishments, documents, state educational policy, changes in the structure, content of primary education have been determined and their development have been revealed. Taking into account the fact that the content of education is realized through the educational subjects (language, mathematics, natural studies etc.), the question about differentiated approach in its content appears. It must be compulsory principle of primary school functioning. It is shown in the article that the content of primary education is differentiated depending on the type of school, and the outer differentiation (at the level of the subject content and different means of its mastering organization) has been revealed.
  Повний текст PDF - 289.477 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондар Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондар Л. С. Джерельна основа дослідження змісту початкової освіти в 40-80-х роках ХХ століття / Л. С. Бондар // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського