Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Бондаренко Г. В. Історіографія проблеми становлення і розвитку реальних училищ в Україні (1872–1917 рр.) / Г. В. Бондаренко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_20 Запропоновано історіографічний огляд проблеми становлення та розвитку реальних училищ в Україні (1872 - 1917 рр.). Висвітлено основні питання, які стосуються аналізу джерельної бази становлення та розвитку реальних училищ в Україні. Проаналізовано літературні джерела, написані очевидцями подій зазначеного періоду; розглянуто видання радянського періоду, охарактеризовано дослідження науковців сучасності стосовно означеної теми. На основі літературних розвідок визначено ставлення дослідників різних періодів до проблеми розвитку середньої освіти другої половини ХІХ ст. - початку ХХ ст. в цілому, і реальної зокрема.Представлен историографический обзор проблемы становления и развития реальных училищ в Украине (1872 - 1917 гг.). Освещены основные вопросы, которые касаются анализа литературной базы становления и развития реальных училищ в Украине. Проанализированы литературные источники, написанные очевидцами событий указанного периода; рассмотрены издания советского периода, охарактеризованы исследования научных работников современности относительно данной темы. На основании литературных поисков определено отношение исследователей разных периодов к проблеме развития среднего образования второй половины ХІХ в. - начала ХХ в. в целом, и реального в частности.In the article the historiography review of problem of settling and development of the real schools in Ukraine (1872 1917) is examined. The author lights up basic questions, which touch the analysis of literary base of settling and development of the real schools in Ukraine. Literary sources, written by the eyewitnesses of events of the noted period, are analyzed in the publication; editions of soviet period are examined, researches of contemporary scholars are characterized in relation to this theme. On the basis of literary searches, attitude of researchers of different periods is determined toward the problem of development of secondary education of the second half of the 19th century beginning of 20th century on the whole, and real education in particular. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко Г. В. Історіографія проблеми становлення і розвитку реальних училищ в Україні (1872–1917 рр.) / Г. В. Бондаренко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |