Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Антипін Є. Б. 
Характеристика історіографії та джерельної бази дослідження проблеми наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття) / Є. Б. Антипін // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_4
Розглянуто характеристику історіографії та джерельної бази дослідження проблеми наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці в означений період. Розкрито основні підходи до класифікації історіографії та джерельної бази, подано результати власного пошуку автора. Охарактеризовано хронологічні межі історико-педагогічного дослідження та виокремлено групи джерел: літературні (довідкові, наукові, публіцистичні), архівні (нормативні документи, первинна документація, вторинні документи, особові документи, мемуари, статистичні матеріали).Представлена характеристика историографии и источниковой базы исследования проблемы преемственности в трудовом воспитании детей дошкольного и младшего школьного возраста в отечественной педагогической мысли (конец ХІХ ст. - 1930-е гг.). Раскрыты основные подходы к классификации историографии и источниковой базы, поданы результаты авторского поиска. Отмечены хронологические границы историко-педагогического исследования. Выделены группы источников: литературные (справочные, научные, публицистические), архивные (нормативные документы, первичная документация, вторичная документация, личные документы, мемуары, статистические материалы).The article shows characteristics of historiography and source base for the research of continuity in labor education of preschool and primary school children in the national educational thought (end of XIX – 30-th years of XX century). The common ideas of classification of historiography and the source base is shown. Submitted the characteristics of chronological limits of historical and pedagogical problem. Underlined the groups of sources: literal (reference, scientific, journalistic), archival (regulations, original documentation, secondary documentation, personal documents, memoirs, statistical materials). Pointed out the key aspects of researching of represented problem.
  Повний текст PDF - 268.905 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антипін Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антипін Є. Б. Характеристика історіографії та джерельної бази дослідження проблеми наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття) / Є. Б. Антипін // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Антипін Євген Борисович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського