Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Єршова Л. М. 
Історіографія дослідження виховного ідеалу у вітчизняній педагогічній теорії ХІХ – початку ХХ ст. / Л. М. Єршова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 233-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_49
Запропоновано історіографічний аналіз змін історико-педагогічної парадигми виховного ідеалу як одного з компонентів вітчизняної системи виховання у ХІХ – на початку ХХ ст. Охарактеризовано особливості відображення проблеми формування виховного ідеалу в епістолярних джерелах кінця ХVІІІ ст. та їх вплив на педагогічний епістолярій української інтелектуальної еліти підросійської України. Обгрунтовано розвиток ідеї виховного ідеалу в педагогічній спадщині викладачів Київської духовної академії. Висвітлено специфіку вивчення проблеми формування ідеалу особистості в сучасних історико-педагогічних, філософських, історичних, літературознавчих, культурознавчих та інших дослідженнях. Виявлено основні проблеми сучасного стану історіографії проблеми трансформації виховного ідеалу особистості на українських землях Російської імперії.Предложен историографический анализ изменений историко-педагогической парадигмы воспитательного идеала как одного из компонентов отечественной системы воспитания в XIX – начале ХХ в. Охарактеризованы особенности отображения проблемы формирования воспитательного идеала в эпистолярных источниках конца XVIII в. и их влияние на педагогический эпистолярий украинской интеллектуальной элиты подроссийской Украины. Обосновано развитие идеи воспитательного идеала в педагогическом наследии преподавателей Киевской духовной академии. Показана специфика изучения проблемы формирования идеала личности в современных историко-педагогических, философских, исторических, литературоведческих, культурологических и других исследованиях. Выявлены основные проблемы современного состояния историографии проблемы трансформации воспитательного идеала личности на украинских землях Российской империи.The historiographical analysis of the changesin historical and pedagogical paradigm of the educational ideal as a component of the domestic educationalsystem in the XIX – early XX century is suggested. Special aspects in imaging the problem of forming the educational ideal in epistolary sources in late XVIII century and their influence on pedagogical letter writing of underrussianUkrainian intellectual elite are characterized. The development of educational ideal idea in pedagogical heritage of Kyiv School of theology teachers is grounded. Specifics in learning the problem of forming the personality ideal in modern historical-pedagogical, philosophical, historical, literary, culturological and other researches are shown. The main problems in modern state of historiography in transformation of educational personality ideal problems on Ukrainian lands of Russian Empire are revealed.
  Повний текст PDF - 253.735 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Єршова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Єршова Л. М. Історіографія дослідження виховного ідеалу у вітчизняній педагогічній теорії ХІХ – початку ХХ ст. / Л. М. Єршова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 233-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_49.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Єршова Людмила Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського