Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Кушнір В. М. 
Історіографії проблеми профільної диференціації середньої школи протягом ІІ половини ХІХ століття / В. М. Кушнір // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 406-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_84
Розглянуто історіографію імперського періоду проблеми впровадження профільної диференціації у середній школі Російської імперії протягом другої половини ХІХ ст. Охарактеризовано роботи загального характеру з історії розвитку шкільної освіти, в яких висвітлено окреслену проблему та низку праць сучасників тих змін, їх позицію у протистоянні між класичною та реальною освітою. Визначено, що історіографія заявленого періоду є важливим джерелом глибоких різнобічних знань з означеної теми. Однак, вона ще не створила необхідної сукупності знань для узагальнень проблеми впровадження профільної диференціації у середній школі Російської імперії протягом другої половини ХІХ ст., її механізмів реалізації та прийняття тогочасним суспільством цих освітніх змін.Рассмотрена историография царского периода проблемы внедрения профильной дифференциации в средней школе Российской империи на протяжении второй половины XIX века. Охарактеризованы работы общего характера по истории развития школьного образования, в которых отражена обозначеная проблема и ряд работ современников тех изменений, их позицию в противостоянии между классическим и реальным образованием. Определено, что историография заявленного периода является важным источником глубоких разносторонних знаний по этой теме. Однако, она еще не создала необходимой совокупности знаний для обобщений проблемы внедрения профильной дифференциации в средней школе Российской империи на протяжении второй половины XIX в., ее механизмов реализации и принятия тогдашним обществом этих образовательных изменений.The article deals with the problem of historiography of imperial period, the introduction of profession-oriented differentiation in secondary schools of the Russian Empire during the second half of the 19th century. The works on the history of the school of a general character which highlighted the problem and a number of works of the contemporaries of those changes, their positions in the confrontation between classical and real education are characterized. It has been determined that the historiography of the specified period is an important source of deep diverse knowledge of that sphere. However, it has not created the necessary body of knowledge for generalization of the problem of implementation of profession-oriented differentiation in secondary schools of the Russian Empire during the second half of 19th century, the implementation mechanisms and the adoption of educational changes by the society of that period.
  Повний текст PDF - 254.47 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кушнір В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кушнір В. М. Історіографії проблеми профільної диференціації середньої школи протягом ІІ половини ХІХ століття / В. М. Кушнір // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 406-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_84.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кушнір Валентина Миколаївна (1972–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського