Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Крищук Б. 
Курс "Порівняльна педагогіка" у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Б. Крищук // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_18
Розкрито зміст курсу "Порівняльна педагогіка" у професійному становленні майбутнього вчителя початкових класів. На основі аналізу підручників та посібників з порівняльної педагогіки, нормативно-правової бази підготовки фахівців показано структуру курсу "Порівняльна педагогіка" для майбутніх учителів. Вказано на актуальність і ступінь дослідженості проблеми, роль порівняльної педагогіки у професійному становленні педагога. Запропоновано структуру вивчення дисципліни "Порівняльна педагогіка" у вищому педагогічному навчальному закладі, яка складається із 8-ми змістових модулів, а саме: порівняльна педагогіка як наука, методи порівняльної педагогіки, дошкільне виховання в різних освітніх системах, порівняльний аналіз систем загальної середньої освіти, розвиток професійно-технічної освіти в провідних країнах світу, розвиток вищої освіти у країнах світу, шляхи підвищення ефективності освіти в розвинених країнах світу та в Україні, підготовка вчителя з точки зору порівняльної педагогіки. Окреслено коло знань, якими повинні володіти студенти в результаті вивчення означеного курсу, а також методи викладання та контролю за навчально-пізнавальною діяльністю. Сделана попытка раскрыть содержание курса "Сравнительная педагогика" в профессиональном становлении будущего учителя начальных классов. На основе анализа учебников и пособий по сравнительной педагогике, нормативно-правовой базы подготовки специалистов показана структура курса "Сравнительная педагогика" для будущих учителей. Указано на актуальность и степень изученности проблемы, роль сравнительной педагогики в профессиональном становлении педагога. Предложена структура изучения дисциплины "Сравнительная педагогика" в высшем педагогическом учебном заведении, которая состоит из 8-ми содержательных модулей, а именно: сравнительная педагогика как наука, методы сравнительной педагогики, дошкольное воспитание в различных образовательных системах, сравнительный анализ систем общего среднего образования, развитие профессионально-технического образования в ведущих странах мира, развитие высшего образования в странах мира, пути повышения эффективности образования в развитых странах мира и в Украине, подготовка учителя с точки зрения сравнительной педагогики. Определен перечень знаний, которыми должны обладать студенты в результате изучения указанного курса, а также методы преподавания и контроля за учебно-познавательной деятельностью. The author of the article attempted to reveal the content of the course "Comparative Pedagogics" in professional formation of the future primary school teacher. On the basis of the analysis of the textbooks and manuals on comparative pedagogics, regulatory and legal framework of specialist’s preparation, the structure of the course "Comparative Pedagogics" for the future teachers is shown. The author indicated the topicality and the degree of research of the problem, the role of comparative pedagogicsin professional formation of a pedagogue. The structure of the study of the discipline "Comparative Pedagogics" in higher pedagogical educational establishment has been offered. It consists of 8 contextual modules, namely: comparative pedagogics as a science; methods of comparative pedagogics; preomparative Pedagogic" for the future teachers is shown.
  Повний текст PDF - 271.104 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крищук Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крищук Б. Курс "Порівняльна педагогіка" у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Б. Крищук // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Крищук Богдан Степанович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського