Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Кухарук О. 
Моніторинг як педагогічна дефініція / О. Кухарук // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_19
Зосереджено увагу на проблемі інтерпретації терміна «моніторинг» в різних джерелах наукової інформації. Здійснено грунтовне дослідження основних підходів до визначення сутності поняття «моніторинг» на основі аналізу психолого-педагогічної літератури, довідкових та енциклопедичних видань. Викаладено матеріали дослідження, які мали найбільший вплив на трактування терміна "моніторинг". Виокремлено ключові поняття та твердження, які виступають загальними складовими процесу моніторингу. Виконано комплексний та об’єктивний аналіз поняття "моніторинг" як педагогічної дефініції та уточнено її зміст. Зроблено висновок, що моніторинг виступає у вигляді комплексної системи, ефективна робота якої залежить від постійного та вчасного виконання необхідних заходів. Встановлено, що такими заходами мають бути організація, збирання, опрацювання, систематизація, аналіз, узагальнення, оцінювання, інтерпретація та розповсюдження інформації. Освещена проблема интерпретации термина "мониторинг" в различных источниках научной информации. Осуществлено детальное исследование основных подходов к определению сущности понятия "мониторинг" на основе анализа психолого-педагогической литературы, справочных и энциклопедических изданий. Изложены материалы исследования, оказавшие наибольшее влияние на трактовку термина "мониторинг". Выделены ключевые понятия и утверждения, которые выступают общими составляющими процесса мониторинга. На основе полученных данных выполнен комплексный и объективный анализ понятия "мониторинг" как педагогической дефиниции и уточнено ее содержание.The article deals with the problem of interpretation of the term «monitoring» in different sources of scientific information. Conducted thorough research of the main approaches to defining the essence of the concept of "monitoring" by analyzing the psychological and educational literature, reference and encyclopedias. Materials research that had the greatest impact on the interpretation of the term "monitoring" contained in the text. An analysis of the sources of information were singled out key concepts and statements that serve the general components of the monitoring process. Based on the data performed a comprehensive and obiective analysis of the concept of "monitoring" as a pedagogical definitions and clarified its meaning. It is concluded that monitoring serves as a comprehensive system, the effective work of which depends on the constant and timely implementation of necessary measures. Established that such measures must be organization, collection, processing, classification, analysis, synthesis, evaluation, interpretation and dissemination of information.
  Повний текст PDF - 272.98 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кухарук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кухарук О. Моніторинг як педагогічна дефініція / О. Кухарук // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського