Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Панішева О. 
Професійно значущі знання у контексті підготовки майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю / О. Панішева // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_28
Розглянуто формування когнітивного компонента готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю. Наведено перелік професійно-значущих знань у контексті викладання математики гуманітаріям. Запропоновано характеристику рівнів сформованості цього компонента, проаналізовано результати констатувального експерименту з його вивчення. Запропоновано окремі прийоми та методи, які, на думку автора, сприяють формуванню когнітивного компонента готовності студентів. Рассмотрено формирование когнитивного компонента готовности будущих учителей математики к работе в классах гуманитарного профиля. Приведен перечень профессионально значимых знаний в контексте преподавания математики гуманитариям. Представлена характеристика уровней сформированности этого компонента готовности, проанализированы результаты констатирующего эксперимента по его изучению. Предложены отдельные приемы и методы, которые, по мнению автора, способствуют формированию когнитивного компонента готовности студентов.The formation of component of readiness of the future mathematics teachers to work in classes of a humanitarian profile is considered in article. The list of knowledge which the author considers as the most important from positions of preparation of students for work with pupils of the humanitarian classes, those subject matters in which frameworks probably acquisition of this knowledge is resulted. The characteristic of levels developments of knowledge by the author is presented, results of ascertaining experiment on its studying are analysed. Separate receptions and methods which, according to the author, promote formation a students’ knowledge are offered.
  Повний текст PDF - 302.911 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Панішева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Панішева О. Професійно значущі знання у контексті підготовки майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю / О. Панішева // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Панішева Ольга Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського