Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Пісоцька Л. 
Маркетинг як напрям управлінської діяльності в дошкільній освіті / Л. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_31
Зосереджено увагу на значенні маркетингу в управлінській діяльності дошкільної освіти, доведено необхідність використання маркетингу для функціонування та розвитку дошкільного навчального закладу (ДНЗ). Розкрито зміст, суть основних понять дослідження, введено в науковий обіг поняття «управління дошкільною освітою», з’ясовано від чого залежить розвиток і удосконалення дошкільної освіти. Рекомендовано до уваги розроблену концепцію маркетингової системи дошкільної освіти, яка включає у себе дев'ять основних структурних компонентів. На тлі концептуальних засад визначено принципи, на яких базується сучасна маркетингова діяльність у дошкільній освіті, та наведено основні завдання функціонального напряму "Організація системи маркетингу в дошкільній освіті та управління нею". Запропоновано основні етапи надання додаткових освітніх послуг за умов ДНЗ. На підставі емпіричного дослідження і порівняльних даних констатувального і контрольного експериментів зроблено висновки про доцільність використання запропонованої концепції маркетингової системи дошкільної освіти і визначено перспективи наукових розвідок з означеної проблеми. Акцентировано внимание на значении маркетинга в управленческой деятельности дошкольного образования, доказана необходимость использования маркетинга для функционирования и развития дошкольного образовательного учреждения (ДОУ). Раскрыто содержание, сущность основных понятий исследования, введено в научный оборот понятие "управление дошкольным образованием". Рекомендована разработанная концепция маркетинговой системы дошкольного образования, которая включает девять основных структурных компонентов. На основании концептуальных засад определены принципы в дошкольном образовании, и представлены основные задачи функционального направления "Организация и управление системы маркетинга в дошкольном образовании". Предложены основные этапы предоставления дополнительных образовательных услуг в условиях ДОУ. На основании эмпирического исследования и сравнения констатирующего и контрольного экспериментов сделаны выводы о целесообразности использования предложенной концепции маркетинговой системы дошкольного образования и определены перспективы научных разработок по этой проблеме. In the content of the article the attention is paid to the meaning of marketing in managerial activity of pre-school education, the necessity of using marketing for the functioning and development of pre-school educational establishment has been proved. On the basis of the analysis and generalization of the results of scientific creation, the content, essence of the main notions of the research have been revealed, the term "management of pre-school education" has been introduced into the scientific circulation; it is also cleared out the factors on which development and improvement of pre-school education depend on. The worked out concept of marketing system of pre-school education, which includes 9 basic structural components is recommended to consideration.
  Повний текст PDF - 229.005 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пісоцька Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пісоцька Л. Маркетинг як напрям управлінської діяльності в дошкільній освіті / Л. Пісоцька // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пісоцька Леоніда Станіславівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського