Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Прядко Л. О. 
Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби / Л. О. Прядко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 444-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_55
  Повний текст PDF - 242.862 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прядко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прядко Л. О. Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби / Л. О. Прядко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 444-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_55.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського