Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Чуричканич І. 
Классификация когнитивно-графических моделей в инновационной технологии проблемно-модульного обучения / І. Чуричканич // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 3. - С. 356-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_3_46
  Повний текст PDF - 897.594 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чуричканич І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чуричканич І. Классификация когнитивно-графических моделей в инновационной технологии проблемно-модульного обучения / І. Чуричканич // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 3. - С. 356-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_3_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чуричканич Ірина Едуардівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського